rych rych
193
BLOG

PIS popiera Tuska, ja nie popieram PIS

rych rych Polityka Obserwuj notkę 6

Zbulwersowała mnie informacja, podana prze prominentnego działacza PIS Ryszard Czarneckiego, nie zdementowana właściwie przez żadnego liczącego się polityka tej partii, że PIS poprze Donalda Tuska w wyborach na drugą kadencję przewodniczącego Rady Europejskiej. PIS ma szansę pozbawić Tuska immunitetu i postawic go przed sądem za Smoleńsk i liczne afery, w których ten poltyk się pojawia i z tego dobrowolnie rezygnuje? To dla mnie szok, kolejna zbrodnia (po stanie wojennym) nie opisana i nie osądzona? Czyli można w polityce wszystko? Przyznam, że jestem głęboko rozczarowany postawą Jarosława Kaczyńskiego, bez aprobaty którego nie byłaby możliwa taka deklaracja. To, że w Smoleńsku zginął jego brat, nie jest powodem, nie upoważnia go do decydowania o tym, by "odpuścić" winnym. W Smoleńsku zginął prezydent Rzeczypospolitej i 95 naszych rodaków i to jest najważniejsze, to trzeba wyjaśnic a winnych osądzić. Bez Tuska pozbawionego immunitetu nie będzie to możliwe.

Jeżeli PIS jednak poprze byłego premiera, nigdy więcej nie zagłosuję na tę partię. A Kaczor niech się nie zdziwi, jeśli jego wrogowie od słów przejdą do czynów, sam im na to zezwala.

rych
O mnie rych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka